Οι επαγγελματικές φόρμες επικοινωνίας, κρατήσεων, παραγγελιών και εγγραφών σε εταιρικές ιστοσελίδες είναι κρίσιμα εργαλεία για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες και την ενίσχυση των πωλήσεων ή της προσέλκυσης πελατών. Δείτε αναλυτικά τη λειτουργία & την αξία τους:

1. Φόρμες Επικοινωνίας Ιστοσελίδων

Οι φόρμες επικοινωνίας είναι σχεδιασμένες για να επιτρέπουν στους επισκέπτες να επικοινωνήσουν εύκολα με την εταιρεία ή τον επαγγελματία. Είναι ένα απλό, αλλά αποτελεσματικό εργαλείο που προσφέρει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να στείλουν μηνύματα, ερωτήσεις ή σχόλια χωρίς να χρειάζεται να στείλουν email από το δικό τους λογαριασμό.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Εισαγωγή Στοιχείων: Οι χρήστες συνήθως συμπληρώνουν βασικά στοιχεία, όπως το όνομα, το email, το τηλέφωνο και το μήνυμά τους.

Αποστολή: Το μήνυμα αποστέλλεται στο διαχειριστικό email της εταιρείας ή μέσω ενός CRM (Customer Relationship Management) συστήματος.

Επιβεβαίωση: Συνήθως αποστέλλεται μια αυτόματη επιβεβαίωση στον χρήστη που υπέβαλε τη φόρμα, ώστε να γνωρίζει ότι το μήνυμα παραλήφθηκε.

Επιπλέον Πεδία: Μπορεί να περιλαμβάνει επιπλέον πεδία για να συλλέξει πληροφορίες όπως το είδος του αιτήματος (π.χ. υποστήριξη, πωλήσεις, ερωτήσεις προϊόντος).

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Διευκόλυνση Επικοινωνίας: Ο πελάτης δεν χρειάζεται να ψάχνει email ή αριθμούς τηλεφώνου.

Οργάνωση Πληροφοριών: Οι πληροφορίες συλλέγονται με συγκεκριμένη δομή, διευκολύνοντας την ομάδα υποστήριξης να οργανώσει και να απαντήσει γρήγορα στα αιτήματα.

Οδηγοί Πωλήσεων (Leads): Οι φόρμες επικοινωνίας είναι σημαντικές για τη δημιουργία “leads”, δηλαδή επαφών που ενδεχομένως να οδηγήσουν σε πωλήσεις.

2. Φόρμες Κρατησεων

Οι φόρμες κρατήσεων είναι ειδικά σχεδιασμένες για επαγγελματίες και εταιρείες που δέχονται ραντεβού ή κρατήσεις, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, γιατροί, κομμωτήρια κ.ά.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Επιλογή Υπηρεσίας ή Χώρου: Ο χρήστης επιλέγει από μια λίστα τις διαθέσιμες υπηρεσίες, προϊόντα ή χώρους.

Επιλογή Ημερομηνίας και Ώρας: Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν την ημέρα και ώρα που θέλουν να κάνουν την κράτηση, με βάση τη διαθεσιμότητα που έχει καθοριστεί από την επιχείρηση.

Επιβεβαίωση Κράτησης: Μετά την υποβολή της φόρμας, ο χρήστης λαμβάνει μια επιβεβαίωση, είτε μέσω email είτε με άλλο μέσο επικοινωνίας, με τις λεπτομέρειες της κράτησης.

Προκαταβολή ή Πληρωμή: Ορισμένες φόρμες κρατήσεων επιτρέπουν την online πληρωμή κατά τη στιγμή της κράτησης, εξασφαλίζοντας έτσι τη θέση ή την υπηρεσία για τον πελάτη.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Ευκολία για τους Πελάτες: Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κρατήσεις εύκολα και γρήγορα χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν την επιχείρηση.

Οργάνωση Διαθεσιμότητας: Οι επιχειρήσεις μπορούν να οργανώνουν καλύτερα τις διαθέσιμες ώρες τους, να αποφεύγουν τις διπλές κρατήσεις και να βελτιστοποιούν τη λειτουργία τους.

Αύξηση Πωλήσεων: Η ευκολία στη διαδικασία κράτησης ενθαρρύνει τους πελάτες να δεσμεύονται άμεσα και να προχωρούν σε αγορές ή υπηρεσίες.

3. Φόρμες Παραγγελιων

Οι φόρμες παραγγελιών χρησιμοποιούνται συνήθως από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) ή επιχειρήσεις που προσφέρουν παραγγελίες υπηρεσιών και προϊόντων online.

noonoo digital contact forms
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Επιλογή Προϊόντων ή Υπηρεσιών: Οι χρήστες επιλέγουν από μια λίστα προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση.

Συμπλήρωση Πληροφοριών Παράδοσης: Απαιτούνται στοιχεία όπως το όνομα, η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το email για να ολοκληρωθεί η παραγγελία.

Πληρωμή: Οι φόρμες παραγγελιών συχνά συνδέονται με ασφαλή συστήματα πληρωμών, όπως πιστωτικές κάρτες ή ηλεκτρονικά πορτοφόλια (π.χ. PayPal), ώστε να ολοκληρώνεται η συναλλαγή άμεσα.

Επιβεβαίωση Παραγγελίας: Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αποστέλλεται στον πελάτη επιβεβαίωση μέσω email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Απλοποίηση Διαδικασίας Αγοράς: Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν προϊόντα ή υπηρεσίες 24/7, χωρίς να χρειάζονται προσωπική επαφή με την επιχείρηση.

Οργάνωση Διαδικασιών Παραγγελίας: Η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί, να οργανώνει και να διαχειρίζεται τις παραγγελίες με δομημένο τρόπο.

Δημιουργία Προφίλ Πελάτη: Με κάθε παραγγελία, η επιχείρηση συλλέγει πολύτιμα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες στο μέλλον.

4. Φόρμες Εγγραφων

Αυτές οι φόρμες χρησιμοποιούνται για να δηλώσουν οι ενδιαφερόμενοι την πρόθεσή τους να εγγραφούν σε προγράμματα, σεμινάρια, μαθήματα ή σχολές. Είναι απαραίτητες σε συλλόγους, σχολεία, φροντιστήρια, κολέγια, κ.ά.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Συλλογή Πληροφοριών: Οι φόρμες ζητούν συνήθως βασικές πληροφορίες όπως: Προσωπικά Στοιχεία, Εκπαιδευτικά Στοιχεία, Διαθεσιμότητα και Ωράρια.

Επιλογή Προγραμμάτων: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε διαφορετικά μαθήματα ή προγράμματα σπουδών που προσφέρει η σχολή.

Ανεβάσματα Αρχείων: Ορισμένες φόρμες επιτρέπουν στους χρήστες να ανεβάσουν αρχεία, όπως αντίγραφα πτυχίων, βεβαιώσεις ή άλλες σχετικές πληροφορίες που απαιτούνται για την εγγραφή τους.

Πληρωμές: Σε περιπτώσεις που οι εγγραφές απαιτούν προκαταβολή ή κάποια μορφή πληρωμής (π.χ. εγγραφή σε εκπαιδευτικά σεμινάρια ή μαθήματα), η φόρμα συνήθως συνδέεται με συστήματα online πληρωμών.

Αποστολή Ειδοποίησης: Μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή, ο σπουδαστής λαμβάνει ένα αυτοματοποιημένο email επιβεβαίωσης με τις λεπτομέρειες του προγράμματος ή του μαθήματος..

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Απλοποίηση της Διαδικασίας Εγγραφής: Οι φόρμες επιτρέπουν στους υποψηφίους να εγγράφονται γρήγορα και εύκολα από την άνεση του σπιτιού τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν φυσικά τη σχολή.

Αποτελεσματική Διαχείριση Εγγραφών: Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί μπορούν να διαχειρίζονται ηλεκτρονικά όλες τις εγγραφές, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας τη γραφειοκρατία.

Δημιουργία Βάσης Δεδομένων Σπουδαστών: Με κάθε εγγραφή, η σχολή συλλέγει πληροφορίες για τον μαθητή ή σπουδαστή, δημιουργώντας μια βάση δεδομένων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μελλοντική επικοινωνία ή αναφορές.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Efi Prati
Efi Prati
2024-07-07
Καταρτισμένος και αξιόπιστος επαγγελματίας με πρωτότυπες ιδέες και άμεση ανταπόκριση!
dimitra kourmouli
dimitra kourmouli
2024-07-03
Σωστός επαγγελματίας , πολύ καλές τιμές και Γρηγόρη ανταπόκριση στις ανάγκες της εταιρείας μας.
DIMITRIS PAPADIMITRIOU
DIMITRIS PAPADIMITRIOU
2024-07-03
Καταπληκτική συνεργασία, είμαι ευχαριστήμενος με τα αποτελέσματα που έχω για την επιχείρηση μου
Vasilis Germanis
Vasilis Germanis
2024-07-02
Ειχα εξαιρετικη συνεργασια με την εταιρια! Ο κος Γκουτζιουπας, που συνεργαστηκα μαζι του, κατασκευασε την ιστοσελιδα μου με μεγαλη κατανοηση των αναγκων μου! Σε πληρη συννενοηση μαζι μου δημιουργησε την καθε σελιδα και λειτουργια του site. Ειχα ευχαριστη συνεργασια με την εταιρια!
Spiros Spiropoulos
Spiros Spiropoulos
2024-07-02
Οι υπηρεσίες που προσφέρει η Noonoo είναι υψηλού επιπέδου, αξιόπιστες και αξίζουν σίγουρα τη σχέση κόστους / οφέλους. Ο Γιώργος προσωπικά ήταν εκεί σε κάθε βήμα μας, σε κάθε διευκρίνηση και σε κάθε ανάγκη που διαμορφώθηκε για την εξέλιξη της διαδικυακή μας πορείας. Πρότεινω την υπηρεσία ανεπιφύλακτα και τον Γιώργο σαν άξιο επαγγελματία.
sofia masioy
sofia masioy
2024-04-25
Eίμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη απο την συνεργασία μου με τον Γιώργο. Είναι επαγγελματίας, εξαιρετικά γρήγορος και συνεννοήσιμος.
Παντελής Παπατόλης
Παντελής Παπατόλης
2024-03-25
Εξαιρετικός, συστήνω ανεπιφύλακτα!
Anna-Maria Athinaidou
Anna-Maria Athinaidou
2024-02-23
Ο Γιώργος είναι ένας καταπληκτικός επαγγελματίας! Ξέρει τη δουλειά αλλα πάνω από όλα είναι εκεί να ακούσει τις επιθυμίες και να τις υλοποιήσει! Απαντάει παντα γρήγορα και εκτελεί γρήγορα! Σίγουρη πρόταση!
Marenia Stathakou
Marenia Stathakou
2024-02-04
Απόλυτη εξυπηρέτηση, προθυμία, επαγγελματισμός, αμεσότητα,συνέπεια,κρητήριο, άποψη , συμβουλές και κυριότερο τιμιότητα!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί βρήκα το πολύ παραπάνω από αυτό που περίμενα.
Manos Moschou
Manos Moschou
2024-01-22
Το γραφείο noonoo digital services με έχει βοηθήσει στην προώθηση πωλήσεων των προιόντων μου, έχουν συνέπεια και επαγγελματική συμπεριφορά.